Raktárvezetőt KERESÜNK
Nyíregyházi Állateledel Raktárunkba!
Raktári munkafolyamatok szervezése- Raktári áruátvétel- Adminisztráció
-
Vezetői tapasztalod van raktározás területén?
-
Örömet okoz, ha változatos feladataid vannak?
Van számodra egy ajánlatunk!
Légy csapatunk tagja és járulj hozzá munkáddal a Suller-táp legendás ügyfélélményéhez!
Te vagy a mi új munkatársunk, ha…
Szeretnéd kamatoztatni és még tovább fejleszteni kommunikációs, raktárvezetői képességeidet.
Örömmel járulsz hozzá egy dinamikusan fejlődő vállalkozás növekedéséhez!
Szerinted is megérdemli minden vásárló, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kapja a pénzéért!
Téged keresünk, ha:
Nem egymást keressük:
Ilyen lesz egy hatékony napod!
Röviden: Te fogsz a felelőse lenni két webshop raktáráért, és hogy a gazdik időben és rendben megkapják a kedvencük számára rendelt termékeiket. Te felelsz a csapatkoordinációért, áruátvételért és adminisztrációkért.
- 50%
Áruval foglalkozás: Beérkező/kimenő áru szervezése, ellenőrzése, tárolása.
- 10%
Adminisztráció: A raktári árumozgásokkal kapcsolatos teendők.
- 30%
Vezetői feladatok: Raktári csapat munkájának koordinációja, felügyelete.
- 10%
Tanulás,önfejlesztés: A kibontakozási lehetőség, nyitottság új ötletek megvalósítására adott. Akár Üzleti könyvek olvasása ! 😉
Mit kaphatsz az eredményes munkádért cserébe?
Vezetői fizetés plusz havi jutalék
Nyitott, támogató fiatalos csapat és menedzsment
Családias, könnyen megközelíthető raktár
Ismerj meg minket!
Családi vállalkozásunk több mint 20 éve működik. Kezdetben haszonállat takarmányozással foglalkoztunk, mára ezt kiegészítettük kisállat eledel és felszerelés bolti és online kereskedelmével is. 2 Állateledel boltot üzemeltetünk Nyíregyházán, illetve két webshopot. A raktárunk a két webshopot és az üzleteket is (részben) ellátja áruval.
Nekünk is van kutyánk és macskánk is. Persze nem feltétel, hogy legyen háziállatod, de szeresd az állatokat és érdekeljen ez a világ.
Jelentkezz nyitott pozíciónkra
a lenti űrlapon keresztül!
Kiválasztási folyamatunk a megszokottnál kicsit összetettebb, de ezzel elérhető, hogy egymásra találjunk azzal a munkatárssal, akivel valóban hosszú távon tudunk együtt dolgozni.
A folyamat nagyságrendileg 2-4 héten belül lezajlik, igyekszünk mindenkinek visszajelezni.
Így tudsz jelentkezni:
1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat és a motivációs leveledet!)
2. LÉPÉS: A sikeres Jelentkezési űrlap kitöltését követően kapni fogsz egy e-mailt, amelyben egy Előszűrő kérdéssorra vezető linket találsz. Ezen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. A kitöltés körülbelül 10-20 percet vesz igénybe. A sikeres jelentkezéshez kérlek, hogy legkésőbb 24 órán belül töltsd ki!
3. LÉPÉS: Az önéletrajzok, motivációs levelek, és előszűrő kérdőívek átnézését követően, ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy 15-20 perces telefonos interjú lesz.
4. LÉPÉS: A telefonos interjú után következhet igazán a móka! Jön a személyes interjú, ahol minden további döntés születik!
5. LÉPÉS: Ha még mindig érzékelhető Benned a tettvágy, szeretnénk, ha egy próbanapot eltöltenél a nyíregyházi raktárunkban, melynek részleteiről e-mailben kapsz tájékoztatást. Ha vállalod a megmérettetést, a visszaküldéstől számított (48 órán belül) újra felvesszük veled telefonon a kapcsolatot!
6. LÉPÉS: A hajrában már csak néhány személyiség teszt vár Rád. A kiválasztás eredményéről mindenképp visszajelzést küldünk számodra legkésőbb 2 héten belül!
Töltsd ki Jelentkezési űrlapunk, és add be még ma Önéletrajzod hozzánk!
Mi vár Rád és mit adunk munkádért cserébe?
Kérdésed van?
Tedd fel bátran az alábbi e-mail címen:
gergo@kutyakajas.hu